niedziela, 3 kwietnia 2011

chciałbym się pochwalić

że mój blog osiągnął większą liczbę wyświetleń, niż blog polls, co uważam niewątpliwie za sukces.
Wyobrażam już sobie, w jak dobrym nastroju przyjdę jutro do szkoły na matematykę, po cało wieczornej zabawie na koncercie Acid Drinkers i Decapitated. To mój drugi koncert w życiu z serii " nic nie widzę ale jest zajebiście". To uwagi na fakt, że nie mogę jeszcze ubrać soczewek kontaktowych, więc podczas zabawy pod sceną będę widział niewiele więcej od kreta. Krww....

5 komentarzy:

  1. Jak się żebrze po przez opis (by ludzie wchodzili), to nic dziwnego, że masz więcej wyświetleń. Co więcej, po co się chwalisz blogiem? Jaki w tym sens?

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym momencie, Adam, również Tobie ściskam dłoń :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzucanie linka do bloga na opis to nie jest żebranie. A my sobie tak tylko docinamy. Nie każdy blog musi być śliczny, poetycki i mega alter, a już najlepiej żeby nikt go nie czytał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z resztą - a czemu kurwa nie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza tym, Adam wrzucamy link bo to nasza sprawa, a poza tym, nie chcesz wchodzić ? Kto Ci broni.

    Ps. Jeden z moich znajomych cieszy sie np. jak wrzucam link bo zawsze poczyta a tak po prostu zapomina wchodzić i sprawdzać.

    Ps 2. Żebranie - to proszenie w miejscu publicznym o dobrowolne wsparcie. Ja nie proszę o to żeby ludzie wchodzili, tylko informuje, że coś nowego napisałem. A gdybym rzekomo żebrał, to opis byłby : "Wchodzie, hello, kurwa, no wpisałem coś nowego, może wejdziecie, co ? "

    Ps. 3 Kto tu się chwali blogiem. Twój opis na gg:

    Lisok : Twój blog ma coś czego inni nie mają
    Ja : Tak, styl i interpunkcję.

    Po co to wrzuciłeś ? ^^ Czyżbyś rzekomo nie informował ludzi o tym że piszesz ? ^^

    Ps. 4 Wiem, że i tak zripostujesz, nie byłbyś sobą gdybyś to tak zostawił :P

    OdpowiedzUsuń